karatė mokykla BUDORA - karatė ir fizinio rengimo treniruotės visiems

Džiugios naujienos! Įdiegėme naujausią savitarnos sistemos versiją mūsų sporto klubo nariams.

Mūsų klube sportuojant keliems šeimos nariams, taikome šeimos nuolaidas >>>

Naujienos Kodėl verta dalyvauti Jaunųjų trenerių ugdymo programoje?

Kodėl verta dalyvauti Jaunųjų trenerių ugdymo programoje?

2023.02.28

Kodėl verta užsiregistruoti (https://budora.lt/pages/assistant-academy) ir kokią naudą gauna asistentų akademijos dalyviai – į šiuos ir daugelį kitų klausimų sutiko atsakyti Jaunųjų trenerių ugdymo programos absolventai Tomas Lukaitis bei Karolina Tikanovaitė. Abu ją sėkmingai baigė ir dabar derina mėgstamą karatė trenerio darbą su kitomis savo veiklomis.

 



Kokių žinių įgijote dalyvaudami asistentų akademijoje?


Tomas. Dalyvaudamas asistentų akademijoje, visų pirma, įgavau daug treniruočių vedimo patirties, kas, mano manymu, yra svarbiausia. Pamačiau, kaip treniruotes veda skirtingi treneriai. Atrodytų, tas pačias karatė treniruotes, kai mokomasi tų pačių kombinacijų ar technikos veiksmų, kiekvienas veda kiek kitaip, savotiškai, būtų galima sakyti – unikaliai. Dalyvavimas asistentų akademijoje leido man stebėti daugybę treniruočių, kurias vedė skirtingi treneriai, tad kai kuriuos jų naudojamus dalykus “pasiėmiau sau”, taip sukurdamas ar papildydamas savąjį treniruočių vedimo braižą.


Karolina. Dalyvaudama asistentų akademijoje įgijau žinių apie treniruočių struktūrą ir jų vedimą: kas, kokia seka ir kaip turėtų vykti, kad treniruotė būtų tikslinga ir efektyvi. Taip pat, nemažai sužinojau apie tai, kaip reikėtų kurti ryšį su vaikais, jų tėvais, įstaigų darbuotojais – daug naudingos informacijos apie įvairiausias galimas problemas ir jų sprendimus.



Ar daug laiko reikėjo skirti asistentų akademijos veikloms? Ar lengvai suderinai su mokslais?

Tomas. Jaunųjų trenerių ugdymo programos veiklos, kaip ir bet kuri kita veikla reikalauja laiko. Bet jeigu yra noro, visuomet galima atrasti ir laiko. Taip ir čia: jei treniruočių vedimas, bendravimas su vaikais, jų mokymas, o kartu ir mokymasis iš jų, pradėjus asistentų programą, pasirodys įdomus bei prasmingas, tuomet atrasti laiko tikrai pavyks. Man pavyko ?


Karolina. Asistentų akademijos veiklos neatėmė iš manęs daug mano laiko, lengvai pavyko suderinti su mokslais.


Kokios asistentų akademijos veiklos labiausiai įsiminė?

Tomas. Naudingiausia ir įdomiausia dalis asistentų programoje, kaip ir minėjau, buvo praktinė. Kuo daugiau turi praktikos, tuo daugiau skirtingų situacijų bei jų sprendimo būdų pamatai, tuo geriau išmoksti pritaikyti sukauptas žinias, tuo drąsiau ir užtikrinčiau jautiesi vesdamas treniruotes. Trumpai tariant, kuo daugiau treniruoji, tuo paprasčiau tai tampa daryti (ir, žinoma, kyla profesionalumo, o kartu ir kokybės lygis).


Karolina. Daugiausia naujos ir naudingos informacijos gavau iš paskaitų su pakviestais tam tikros srities specialistais (psichologais, karatė, fizinio rengimo treneriais, mitybos konsultantais). Šios paskaitos įsiminė labiausiai, jose buvo pateikta daug naujos ir išties naudingos informacijos, kurią dabar, turėdama savo auklėtinius, naudoju praktiškai.



Kuo ypatingas yra trenerio darbas? Ar lengvai jį suderini su kitomis savo veiklomis?


Tomas. Trenerio darbas išties yra ypatingas. Karatė treneris – tai žmogus, stipriai prisidedantis prie įvairiapusiško asmenybių ugdymo. Jis ne tik treniruoja vaikus, bet ir moko, ugdo vertybes, paguodžia ar pagiria kaip geras draugas, sudrausmina kaip tėtis ar mama ir atlieka dar labai daug funkcijų dėl labai svarbaus tikslo – padėti mokiniams užaugti doromis ir stipriomis asmenybėmis.


Karolina. Trenerio darbas – tai ne tik treniruočių pravedimas, fizinio krūvio davimas ir lankomumo žymėjimas ? Treneris tampa ne tik mokytoju, bet kartais ir antra mama/tėčiu, sese/broliu, draugu, tai reikia suprasti ir būti tam pasiruošus. Šiam darbui reikia skirti nemažą dalį savęs, kartais prireikia daug kantrybės ir šalto proto bei atsakingumo. Man asmeniškai šis darbas ypatingas tuo, jog tenka ne tik ugdyti auklėtinio sportinę dvasią, bet ir formuoti asmenybę. Trenerio darbą man gan nesunkiai pavyksta suderinti su kitomis savo veiklomis.


„Asistentų akademiją“ šiemet koordinuoja fizinio rengimo treneris Ričardas Pupeikis – Pedagogikos ir sporto bakalauras, Treniravimo sistemų magistrantas, profesionaliai sportuojantis 11 metų bei sukaupęs 5 metų treniravimo patirtį. Jeigu norėtumėte išbandyti akademijos veiklas, bet vis dar turite abejonių, susisiekite su programos koordinatoriumi ir jis atsakys į Jūsų klausimus: tel. +370 64533655, el. p. ricardas@budora.lt