Close

Funkcinės treniruotės vaikams

Apie treniruotę: Funkcinės treniruotės, tai visame pasaulyje populiarus treniruočių tipas, apimantis pratimus, artimus žmogaus kasdienei veiklai. Šioms treniruotėms būdingas kompleksinis ir visapusiškas požiūris į kūną, todėl programos pasižymi įvairių krypčių, besikeičiančio tempo ir intensyvumo pratimais, reikalaujančiais kompleksinių fizinių gebėjimų ir judesių technikos visumos. Funkcinių treniruočių metu vaikai dirba tiek su savo kūno svoriu, tiek su papildomais svoriais ir įvairiu inventoriumi (gumomis, hanteliais, jėgos diržais, giromis, ir kt.). Treniruotės metu dominuoja funkciniai judesiai, tokie kaip traukimas, siekimas, pritūpimai, įtūpstai ar įvairios jų kombinacijos ir šie pratimai yra atliekami darbo bei poilsio intervalais.

Funkcinės treniruotės vyksta nedidelėse grupėse, todėl kiekvienas vaikas dirba savo maksimaliu režimu, o buvimas grupėje motyvuoja pasistengti dar labiau, pasivaržyti su kitais. Žinoma, mūsų treneris patars, kaip suderinti mitybą, parodys, ką galima atlikti papildomai. 

Treniruotės trukmė: 60 min.

Kam skirta? Beveik visus pratimus galima palengvinti, todėl treniruotes gali lankyti tiek pradedantys sportuoti, tiek vidutinio ar gero fizinio pasirengimo vaikai bei jaunimas. 

Kur?

  • Budora treniruočių studijoje, Pašilaičių g. 13, Vilnius (Vilniaus Gabijos gimnazija) (nemokama treniruotė vasario 26 d.)
  • Vilniaus Baltupių progimnazijoje, Didlaukio g. 23, Vilnius 
  • Vilniaus sav. Grigiškių “Šviesos” gimnazijoje, Šviesos g. 16, Vilnius (nemokama treniruotė vasario 27 d.)
  • VGTU inžinerijos licėjuje, Antakalnio g. 120, Vilnius (nemokama treniruotė vasario 25 d.)

Funkcinės treniruotės nauda:

  • Lavinamos pagrindinės fizinės ypatybės (greitumas, jėga, ištvermė, koordinacija).
  • Stiprinami absoliučiai visi kūno raumenys.
  • Formuojama ir lavinama taisyklinga laikysena.
  • Didesnis lankstumas ir paslankumas.
  • Traumų prevencija.
  • Stiprėja širdies ir kraujagyslių sistemos veikla.
  • Mažėja riebalinis audinys.
  • Gražėja raumenų reljefas.
  • Pozityvios energijos ir geros nuotaikos užtaisas.
  • Treniruotės yra naudingos ruošiantis bet kokių sporto šakų varžyboms.

Reikalingos priemonės treniruotėje: Laisva, patogi sportinė apranga ir avalynė. Taip pat treniruotėje rekomenduojame turėti rankšluostį bei gertuvę su vandeniu.

Paulė ir Agnė Lavrinovičiūtės: “Fizinio rengimo treniruotes lankom, kad sustiprėtumėme, atsirastų didesnė ištvermė. O po kurio laiko rezultatas tikrai matyti. Atsiranda galimybė išbandyti įvairesnę sporto įrangą, sužinoti daugiau naujų pratimų, bei linksmai pasibūti su draugais.”

Emilis Urbanavičius: “Fizinio rengimo treniruotės man patinka ir lankau, todėl kad norėčiau sustiprėti, labiau pasiruošti varžyboms fiziškai. Šias treniruotes smagu lankyti, nes yra gera atmosfera, gera draugų kompanija. Geras bei smagus treneris🙂”

***

Jei turite klausimų – susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu: 

laima@budora.lt, tel. +370 672 08029 arba lina.m@budora.lt, tel. +370 640 11210.

Iki susitikimo treniruotėse!

Registracija į funkcines vaikų treniruotes

Jei turite papildomų klausimų ar pastabų įrašykite.