Close
funkcinės treniruotės moterims

Funkcinės treniruotės moterims

Apie treniruotę: Funkcinės treniruotės moterims, tai visame pasaulyje populiarus treniruočių tipas, apimantis pratimus, artimus žmogaus kasdienei veiklai. Šioms treniruotėms būdingas kompleksinis ir visapusiškas požiūris į kūną, todėl programos pasižymi įvairių krypčių, besikeičiančio tempo ir intensyvumo pratimais, reikalaujančiais kompleksinių fizinių gebėjimų ir judesių technikos visumos. Funkcinių treniruočių metu dirbame tiek su savo kūno svoriu, tiek su papildomais svoriais ir įvairiu inventoriumi (gumomis, svarmenimis, jėgos diržais, giromis, ir kt.). Treniruotės metu dominuoja funkciniai judesiai, tokie kaip traukimas, siekimas, pritūpimai, įtūpstai ar įvairios jų kombinacijos ir šie pratimai yra atliekami darbo bei poilsio intervalais.

Funkcinės treniruotės moterims vyksta nedidelėse grupėse, todėl kiekviena dirbame savo maksimaliu režimu, o buvimas grupėje motyvuoja pasistengti dar labiau. Žinoma, mūsų trenerės patars, kaip suderinti mitybą, parodys, ką galima atlikti papildomai, jei norite dar geresnių rezultatų.

Treniruotės moterims trukmė: 60 min.

Kam skirta? Beveik visus pratimus galima palengvinti, todėl treniruotes moterims gali lankyti tiek pradedančios sportuoti, tiek vidutinio ar gero fizinio pasirengimo moterys ir merginos.

Kur ir kada? 

  • VGTU inžinerijos licėjuje pirmadieniais ir trečiadieniais 18:30-19:30 val. bei penktadieniais 17:30-18:30 val. Trenerė Brigita Gustaitytė. Rašykite arba skambinkite:  brigita@budora.lt  +370 651 92233
  • Baltupių progimnazijoje antradieniais 19:15-20:15 val. ketvirtadieniais 19:15-20:15 val. Trenerė Monika Milieškaitė. Rašykite arba skambinkite:  kinezimonika@gmail.com  +370 607 72743
  • Gabijos gimnazijoje pirmadieniais 18:00-19:00 val. trečiadieniais  18:00-19:00 val.  Trenerė Emilija Gataveckaitė. Rašykite arba skambinkite:  emilija@budora.lt  +370 620 21001

Funkcinės treniruotės nauda:

  • Lavinamos pagrindinės fizinės ypatybės (greitumas, jėga, ištvermė, koordinacija).
  • Mažėja riebalinis audinys.
  • Stiprinami absoliučiai visi kūno raumenys.
  • Gražėja raumenų reljefas.
  • Formuojama ir lavinama taisyklinga laikysena.
  • Didesnis lankstumas ir paslankumas.
  • Traumų prevencija.
  • Stiprėja širdies ir kraujagyslių sistemos veikla.
  • Pozityvios energijos ir geros nuotaikos užtaisas.
  • Treniruotės yra naudingos ruošiantis bet kokių sporto šakų varžyboms.

Reikalingos priemonės treniruotėje: Laisva, patogi sportinė apranga ir avalynė. Taip pat treniruotėje rekomenduojame turėti rankšluostį bei gertuvę su vandeniu.

*Daugiau informacijos apie visų treniruočių vietas rasite paspaudę meniu nuorodą “Tvarkaraštis“.

Aistė Markaitienė: „Džiaugiuosi atradusi funkcines moterų treniruotes. Per trumpą laiką tai tapo mano laisvalaikio dalimi. Komfortiška aplinka, puikios trenerės, gera savijauta, o svarbiausia- su kaupu pasiteisinę lūkesčiai 😊“

Gražina: „Treniruotes pradėjau lankyti prieš 3 metus, nes reikėjo sustiprinti raumenyną ir numesti svorio. Trenerė Brigita labai padėjo susidraugauti su sportu, jos vedamos treniruotes niekada nebūna vienodos, kas yra labai smagu. Po treniruotes pagerėja nuotaika, savijauta ir miegas.“

Vilma Neimontienė: „Funkcines treniruotes Budoroje lankau jau 4 metus. Treniruočių atmosfera puiki – nėra konkurencijos, o tik bendras noras sportuoti. Treniruočių metu mes puikiai leidžiame laiką. Atliekant pratimus prakaitas bėga upeliais, bet ir gera nuotaika nedingsta. Trenerė Brigita moka visas sportuojančias sujungti į vieną visumą. Atrodo, visos tokios skirtingos, bet treniruotės metu esame kaip viena. Labai didelis treniruočių pliusas, kad atliekami pratimai yra priderinami prie kiekvienos moters pajėgumo ir atsižvelgiama į sveikatos problemas. Nėra jokio spaudimo, tik draugiškas palaikymas. Lankydama šias treniruotes sutvirtėjau fiziškai. Jaučiu, kad treniruotės man padeda palaikyti puikią savijautą: atrodo, po treniruotės vos vos bepaeini, bet jau kitą dieną imi laukti naujos treniruotės. Tai pakeitė ir mano asmeninius įpročius. Dabar pirmadienio ir trečiadienio vakarai VISADA užimti ir tik sergant ar esant kitoms rimtoms priežastims, praleidžiu treniruotes. Po ilgesnio nesportavimo užtenka vos įžengti į salę ir vėl apima tas nerealus smagumas! Karantino metu buvo kilę abejonių, ar pavyks prisiversti sportuoti, tačiau suorganizuotos nuotolinės treniruotės nepaliko abejingų. Ir kaip tu gali atsispirti ir nesportuoti, kai Brigita pati ateina pas tave į namus? 😊“

Agnija: „Pradėjau lankyti moterų treniruotes dėl to, kad sese pasiūlė. Pasilikau, nes patiko treniruotės. Po tokių „challenge“ pratimų, kuriuos atlikti duoda Brigita, pastebėjau, kad savijauta gerėja. Dėl to norisi stengtis. Labai fainos treniruotės, gera nuotaika ir puiki trenerė – tai motyvuoja! 😊❤️

Milda: „Niekada gyvenime taip ilgai ir kantriai nelankiau treniruočių. Šiose atradau motyvaciją ir dažnai įveikiu vidinį tinginį tam, kad valandą ne tik stiprinčiau kūną, bet ir moteriškoje kompanijoje pasikraučiau gerų emocijų 😉“

Dora: „Man patogi vieta, patinka trenerė Brigita. Dar patinka, kad būna mažai žmonių. Tinkamas treniruočių formatas. Stengiantis maksimaliai atlikti pratimus, kartais būna sunku, bet ne taip sunku, kad nebesinorėtų eiti į sekančią treniruotę. Kai lankiau prieš karantiną, labai gerai jaučiausi ir buvau numetusi kelis kilogramus. Mane motyvuoja žinojimas, jog tikrai atsakingai pasportuosiu, tereikia prisiversti ateiti į salę, o tada jau viskas vyksta savaime 😀 Pačiose treniruotėse linksma, nes draugiška aplinka, ir eidama treniruotę žinau, kad tikrai gerai praleisiu laiką.“

Galina Lavrinovič: „Funkcines treniruotes atradau beveik prieš 2 metus ir negaliu sustoti, įtraukė. Startavau su Magdalena, kuri ir padrąsino pabandyti, vėliau smagiai tęsėme su treneriais Brigita, Gintaru. Šiuo metu Baltupiuose sportuojame su Monika – energijos, geros nuotaikos, profesionalumo užtaisu. Mane ypač žavi duodamų per treniruotes pratimų įvairovė, kiekvienas pratimas būna „išlukštentas“ nuo iki, parodomas ir paaiškinamas sunkesnis ir lengvesnis variantas, todėl kiekviena gali prisitaikyti pagal savo pajėgumą. Be to, pro akylą Monikos akį nepraslysta nei vienas neteisingai atliekamas judesys. O treniruotės vyksta puikioje draugiškoje moterų kompanijoje.“

Snežana Pašvinskienė: „Sporto klubą „Budora“ atradau prieš metus. Jauki aplinka, puikūs treneriai ir pasiekti rezultatai skatina ir toliau lankyti funkcines moterų treniruotes. Esu dėkinga savo treneriams, o ypač Monikai. Jos treniruotės sužavėjo ne tik intensyvumu, dinamiškumu, bet ir kruopštumu, dėmesingumu sportuojančioms merginoms, atliekamų judesių kokybei. Sporto klubas „Budora“ suformavo mano požiūrį į sportą ne tik kaip i laikiną užgaidą, bet būtinybę. Ačiū, kad esate! Reguliariai lankydama užsiėmimus aš jaučiuosi energingesnė, žvalesnė, sveikesnė ir laiminga.“

***

Jei turite klausimų – susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu: 

laima@budora.lt, tel. +370 672 08029.

Iki susitikimo treniruotėse!

Registracija į funkcines treniruotes moterims
Įrašykite savo gimimo datą (yyyy-mm-dd)