Close

Funkcinės treniruotės moterims

Apie treniruotę: Funkcinės treniruotės, tai visame pasaulyje populiarus treniruočių tipas, apimantis pratimus, artimus žmogaus kasdienei veiklai. Šioms treniruotėms būdingas kompleksinis ir visapusiškas požiūris į kūną, todėl programos pasižymi įvairių krypčių, besikeičiančio tempo ir intensyvumo pratimais, reikalaujančiais kompleksinių fizinių gebėjimų ir judesių technikos visumos. Funkcinių treniruočių metu dirbame tiek su savo kūno svoriu, tiek su papildomais svoriais ir įvairiu inventoriumi (gumomis, hanteliais, jėgos diržais, giromis, ir kt.). Treniruotės metu dominuoja funkciniai judesiai, tokie kaip traukimas, siekimas, pritūpimai, įtūpstai ar įvairios jų kombinacijos ir šie pratimai yra atliekami darbo bei poilsio intervalais.

Funkcinės treniruotės vyksta nedidelėse grupėse, todėl kiekvienas žmogus dirba savo maksimaliu režimu, o buvimas grupėje motyvuoja pasistengti dar labiau, pasivaržyti su kitais. Žinoma, mūsų treneris patars, kaip suderinti mitybą, parodys, ką galima atlikti papildomai, jei norite dar geresnių rezultatų.

Treniruotės trukmė: 60 min.

Kam skirta? Beveik visus pratimus galima palengvinti, todėl treniruotes gali lankyti tiek pradedantys sportuoti, tiek vidutinio ar gero fizinio pasirengimo asmenys.

Kur? Vilniaus Baltupių progimnazijoje, Vilniaus Gedimino Technikos inžinerijos licėjuje bei Vilniaus Gabijos gimnazijoje

Funkcinės treniruotės nauda:

  • Lavinamos pagrindinės fizinės ypatybės (greitumas, jėga, ištvermė, koordinacija).
  • Mažėja riebalinis audinys.
  • Stiprinami absoliučiai visi kūno raumenys.
  • Gražėja raumenų reljefas.
  • Formuojama ir lavinama taisyklinga laikysena.
  • Didesnis lankstumas ir paslankumas.
  • Traumų prevencija.
  • Stiprėja širdies ir kraujagyslių sistemos veikla.
  • Pozityvios energijos ir geros nuotaikos užtaisas.
  • Treniruotės yra naudingos ruošiantis bet kokių sporto šakų varžyboms.

Reikalingos priemonės treniruotėje: Laisva, patogi sportinė apranga ir avalynė. Taip pat treniruotėje rekomenduojame turėti rankšluostį bei gertuvę su vandeniu.

Treniruotę veda mūsų klubo trenerės – Brigita Gustaitytė ir Magdalena Gustaitytė.

*Daugiau informacijos apie treniruočių vietas rasite paspaudę meniu nuorodą “Tvarkaraštis“.

Vilma Neimontienė: “Treniruočių metu mes puikiai leidžiame laiką. Atliekant pratimus prakaitas bėga upeliais, bet tuo pačiu metu gera nuotaika nepalieka. Trenerė moka visas sportuojančias sujungti į vieną krūvą. Atrodo visos tokios skirtingos, bet treniruotės metu esam kaip viena. Labai didelis treniruočių pliusas, kad atliekami pratimai yra priderinami kiekvienos moters pajėgumams ir atsižvelgiama į sveikatos problemas. Nėra jokio spaudimo, tik draugiškas palaikymas.”

***

Jei turite klausimų – susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu: 

ligita@budora.lt, tel. +370 672 08029 arba ausra@budora.lt, tel. +370 640 11210.

Iki susitikimo treniruotėse!