Close

Fizinio rengimo treniruotės vaikams

Apie treniruotę: Fizinio rengimo (funkcinės) treniruotės – tai visame pasaulyje populiarus treniruočių tipas, apimantis pratimus, artimus žmogaus kasdienei veiklai. Šioms treniruotėms būdingas kompleksinis ir visapusiškas požiūris į kūną, todėl programos pasižymi įvairių krypčių, besikeičiančio tempo ir intensyvumo pratimais, reikalaujančiais kompleksinių fizinių gebėjimų ir judesių technikos visumos. Funkcinių treniruočių metu vaikai dirba tiek su savo kūno svoriu, tiek su papildomais svoriais ir įvairiu inventoriumi (gumomis, hanteliais, jėgos diržais, giromis, ir kt.). Treniruotės metu dominuoja funkciniai judesiai, tokie kaip traukimas, siekimas, pritūpimai, įtūpstai ar įvairios jų kombinacijos ir šie pratimai yra atliekami darbo bei poilsio intervalais.

Treniruotės vyksta nedidelėse grupėse, todėl kiekvienas vaikas dirba savo maksimaliu režimu, o buvimas grupėje motyvuoja pasistengti dar labiau, pasivaržyti su kitais. Žinoma, mūsų treneriai patars, kaip suderinti mitybą, parodys, ką galima atlikti papildomai. 

Fizinio rengimo treniruočių nauda:

  • Lavinamos pagrindinės fizinės ypatybės (greitumas, jėga, ištvermė, koordinacija).
  • Stiprinami absoliučiai visi kūno raumenys.
  • Formuojama ir lavinama taisyklinga laikysena.
  • Didesnis lankstumas ir paslankumas.
  • Traumų prevencija.
  • Stiprėja širdies ir kraujagyslių sistemos veikla.
  • Mažėja riebalinis audinys.
  • Gražėja raumenų reljefas.
  • Pozityvios energijos ir geros nuotaikos užtaisas.
  • Treniruotės yra naudingos ruošiantis bet kokių sporto šakų varžyboms.

 

Treniruotės trukmė: 60 min.

 

Kam skirta? Beveik visus pratimus galima palengvinti, todėl treniruotes gali lankyti tiek pradedantys sportuoti, tiek vidutinio ar gero fizinio pasirengimo vaikai bei jaunimas. 

 

Rinktinei (privaloma) 2 kartai per savaitę:

Kodėl reikia 2 kartų/ sav.? Karatė treneris visą dėmesį, koncentraciją sutelkia į karatė mokymą, veiksmų tobulinimą. Fizinio rengimo treneris susitelkia ties fizinėmis ypatybėmis, jų lavinimu. Karatė treniruočių neužtenka, kad būtų galima tinkamai fiziškai pasiruošti varžyboms. 3 karatė treniruotės suteikia galimybę koncentruotis ties karatė ir kovine technika, o 2 fizinio rengimo pratybos – sutvirtėti fiziškai, lengviau atlikti techninius dalykus ir geriau pasirodyti varžybose. Lietuvos vaikų čempionatas parodė, kad iš 10 prizinių vietų, pelnytų mūsų klubo sportininkų, 9 buvo lankę Budoros fizinio rengimo treniruotes. Tai puikus įrodymas, kad papildomas darbas su fiziniu rengimu atneša pergales.

Pažengusiems (rekomenduojama) 1 kartas per savaitę

Kodėl verta? Pažengusiems rekomenduojama 1 fizinio rengimo treniruotė per savaitę, nes 2 savaitinėse karatė treniruotėse neužtenka laiko tinkamai pasirengti fiziškai. Natūralu, kad karatė treneriai labiau susikoncentravę ugdytinius mokyti ir tobulinti karatė techniką ir taktiką. Papildoma 1 fizinio rengimo treniruotė, padės vaikui sutvirtėti fiziškai, visapusiškai pasiruošti karatė treniruotėms, varžyboms, diržų egzaminams. Be to, siekiant ateityje patekti į Budora klubo rinktinę, reikės pranokti tiesioginius konkurentus, su jais varžytis ne tik karatė suvokime ir technikoje, bet ir fiziniame pasirengime.

Sportuojantiems (rekomenduojama) 1 kartas per savaitę

Kodėl verta? Pažengusiems rekomenduojama 1 fizinio rengimo treniruotė per savaitę, nes 2 savaitinėse karatė treniruotėse neužtenka laiko tinkamai pasirengti fiziškai. Natūralu, kad karatė treneriai labiau susikoncentravę ugdytinius mokyti ir tobulinti karatė techniką ir taktiką. Papildoma 1 fizinio rengimo treniruotė, padės vaikui sutvirtėti fiziškai, visapusiškai pasiruošti karatė treniruotėms, varžyboms, diržų egzaminams.

 

Kur?

  • Budora treniruočių studijoje, Pašilaičių g. 13, Vilnius (Vilniaus Gabijos gimnazija) 
  • Vilniaus Baltupių progimnazijoje, Didlaukio g. 23, Vilnius 
  • Vilniaus sav. Grigiškių “Šviesos” gimnazijoje, Šviesos g. 16, Vilnius 
  • VGTU inžinerijos licėjuje, Antakalnio g. 120, Vilnius

 

Reikalingos priemonės treniruotėje: Laisva, patogi sportinė apranga ir avalynė. Taip pat treniruotėje rekomenduojame turėti rankšluostį bei gertuvę su vandeniu.

 

Paulė ir Agnė Lavrinovičiūtės: “Fizinio rengimo treniruotes lankom, kad sustiprėtumėme, atsirastų didesnė ištvermė. O po kurio laiko rezultatas tikrai matyti. Atsiranda galimybė išbandyti įvairesnę sporto įrangą, sužinoti daugiau naujų pratimų, bei linksmai pasibūti su draugais.”

Emilis Urbanavičius: “Fizinio rengimo treniruotės man patinka ir lankau, todėl kad norėčiau sustiprėti, labiau pasiruošti varžyboms fiziškai. Šias treniruotes smagu lankyti, nes yra gera atmosfera, gera draugų kompanija. Geras bei smagus treneris🙂”

***

Jei turite klausimų – susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu: 

laima@budora.lt, tel. +370 672 08029 arba vitalija@budora.lt, tel. +370 640 11210.

Iki susitikimo treniruotėse!

Registracija į fizinio rengimo treniruotes vaikams

Pasirinkite karatė trenerį, pas kurį sportuojate
Rinktinės grupėms rekomenduojama 2 k. per savaitę
Jei turite papildomų klausimų ar pastabų įrašykite.