Close

Spalio 26 d. – lapkričio 8 d. keičiasi treniruočių formatas

Mūsų tikslas yra rūpintis visų klubo narių saugumu, ir kartu – sportininkų ugdymu. Vadovaudamiesi Vyriausybės rekomendacijomis ir saugodami visų savo klubo narių sveikatą, dvi savaites nuo spalio 26 d. iki lapkričio 8 d. keičiame sporto klubo „Budora“ treniruočių formatą – treniruotės vyks kartu su treneriu, realiu laiku per „Google Meet“ platformą. Nuo lapkričio 9 dienos planuojame grįžti prie įprasto režimo, laikydamiesi nustatytų saugumo reikalavimų.

Kaip prisijungti prie nuotolinių treniruočių?

– prisijunkite prie uždaros treniruočių grupės Facebook socialiniame tinkle (nuorodą gavote/gausite sms žinute);

– sekite grupėje trenerio talpinamą informaciją apie treniruočių laiką;

– numatytu laiku prisijunkite prie nuotolinės treniruotės;

– jeigu dar negavote informacijos – susisiekite su savo grupės treneriu.

Sportuoti ar daryti pertrauką?

Be abejonės – sportuoti, nes taip ne tik išsaugosite socialinius ryšius su savo grupės draugais ir treneriu, bet ir palaikysite gerą sportinę formą bei naudingai praleisite laiką. Nuo kovo mėnesio karantino metu mes sėkmingai taikėme nuotolinį treniravimą, o narių atsiliepimai apie treniruočių kokybę buvo patys geriausi:

“Ačiū trenerei už entuziazmą ❤️ sportas vyksta rimtai, šiandien vaikui skauda visus raumenis 😁”

“Vaikas su tėvu sportuoja pusantros valandos nei per sunku, nei per lengva. Pats tas. Mes labai patenkinti.”

“Kol yra karantinas mums tinka ir toks treniruočių būdas. Treneris Gytis laaabai suteikia daug pozityvo ir skatina sportuoti-ačiū Jam.”

Pagal PSO rekomendacijas, vaikams rekomenduojamas minimalus fizinio aktyvumo laikas yra bent 60 min. per dieną, o suaugusieji per savaitę turi judėti bent 150 min. vidutiniu intensyvumu arba aktyviai sportuoti bent 75 min.

Tad nenustokime judėti ir dvi savaites kartu sportuokime virtualiai, kad į sporto sales sugrįžtume nepraradę sportinės formos ir motyvacijos!