Close

8 KYU (mėlynas diržas)

Kiba dači

 

Stovėsena

Kiba dači 90° lš Yoi Dači ženkite atgal dešine koja vienoje linijoje ir pasukite dubenį dešinėn, kad pėdos būtų lygiagrečiai. Kojos turi būti dvigubame pečių plotyje ir svoris vienodai paskirstytas ant abiejų kojų. Kojas sulenkite, keliai į šalis, nugara tiesi.

Yon ju (džu) go! 45° kiba dači Yon ju go kiba dači- tokia pati kaip įprasta kiba dači išskyrus stovėjimo kampą judėjimo krypties atžvilgiu. Iš Yoi Dači Ženkite dešine koja atgal, kad pasisuktumėt 45° kampu.

Kiba dači 90° ido-goiko Judant Kiba Dači ir spiriant turite kryžiuoti kojas. Galimi du būdai. Pirmame galinę koją statykite iš priekio, antrame – iš nugaros.

Yon ju go/ 45° kiba dači ido-goiko Judėjimas 45° kiba dači panašus kaip Zenkutsu Dači. Galine koja ženkite į priekį tiesia linija. Prieš žengiant, pasukite priekinę pėdą į išorę.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kiba dači mavate (apsisukimas)

 

Stovėsena
Kiba dači 90° mawatte (apsisukimas). Pasukite galvą į priešingą pusę 180° kampu ir atlikite reikalingą veiksmą rankomis. Yon ju go/ 45° kiba dači mawatte (apsisukimas) Galinę koją perstatykite tiesioje linijoje (kaip ir Zenkutsu dači). Pasisukite ant pėdų pagalvėlių į priešingą pusę ir atlikite reikalingą veiksmą.

 

 

 

 

 

Sugrįžimas iš Kiba Dači

 

Stovėsena
Jei stovite Kiba dači 90°, priekinę koją perstatykite, kad atsistotumėt į 45° kiba dači. Pasisukite ant pėdų pagalvėlių į priekį. Galinę koją pritraukite prie priekinės ir atsistokite į Fudo dači.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Šita tsuki

 

Rankų smūgiai
Šita tsuki skirtas smūgiuoti į saulės rezginį, naudojant Seiken (krumplius). Prieš smūgį kumštį pasukti delnu žemyn. Smūgiuojant Kumštis pasuktas delnu aukštyn.

 

 

Tate tsuki

 

Rankų smūgiai
Tate tsuki – analogiškas pagrindiniam Tsuki, tik Kumštis turi būti vertikaliai. Atkreipkite dėmesį į riešo kampa smūgiuojant Jodan lygyje.

 

 

Jun Tsuki

 

Rankų smūgiai
Jun tsuki dažniausiai smūgiuojamas iš Kiba Dači. Žingsnis susideda iš trijų etapų:
1) pasukite abi pėdas į priekį
2) ženkite žingsnį į priekį
3) pasisukite ant pėdų pagalvėlių 90° kampu smūgio metu.

Tik 3 etapo metu smūgiuojama Jun Tsuki panaudojant klubų pasisukimą. Smūgiuojam seiken (krumplių) paviršiumi.

 

 

 

 

 

 

Seiken Marote Čudan Uchi

 

Blokai
Dešinę ranką įremkite į kairės rankos dilbio apatinį trečdalį (kairės rankos padėtis kaip blokuojant uchi uke). Pradedant blokuoti kairį kumštį įremkite į dešinės rankos apatinį dilbio trečdalį. Atlikite bloką judindami dešinę ranką priešais krutinę taip, kad kumštis judėtų puslankiu, o dešine alkūne liktu vietoje (kaip ašis). Pabaigus bloką, jūsų korpusas turi būti atsuktas į priekį, o dešinys Kumštis – dešinio peties projekcijoje.

 

 

 

Seiken Čudan Uchi Ukel / Gedan Barai

 

Blokai
Iš Uču Uke / Gedan Barai pozicijos suartinkite abi alkūnes į link vidurio linijos. Alkūnėms suartinkite abiem rankomis blokuokite taip kad kumščiai judėtu puslankiu. Uči bloką atliekami ranka turi prasilenkti priekyje. Rankom prasilenkiant alkūnės vėl nutolsta viena nuo kitos į pečių plotį.

 

 

 

Mae Geri Jodan Čusoku

 

Kojų smūgiai (spyriai)
Pakelkite dešinį kelią kuo aukščiau (kaip atliekant Hiza geri), tada tiesdami koją smūgiuokite į Džodan lygį. Smūgio paviršius – pėdų pagalvėlės (Čusoku). Atminkite, kad po smūgio koją reikia pritraukti prie savęs ir po to pastatyti pėdą ant grindų, o ne paprastai numesti koją.

 

 

 

 

 

Kata:

Taikyoku Sono San