Close

6 KYU (geltonas diržas)

Tsuru Aši Dači

 

Stovėsena

Tsuru Aši Dači paprastai naudojama ruošiantis smūgiuoti Yoko Geri. Pakelkite dešinę koją taip, kad dešinė pėda butu arti kairio kelio. Kairė koja turi būt lengvai sulenkta. Pakelta koja usformuokite Sokuto (išorinė pėdos briauna).

Tsuru Aši Dači paprastai naudojama ruošiantis smugiuoti Yoko Geri.

 

 

Uraken Šomen (Ganmen) Uči

Rankų smūgiai
Uraken Šomen (Ganmen) Uči smugis į veidą. Iš pradinės pozicijos smūgiokite į priekį ir aukštyn įviršutinės lūpos lygį. Atverskyte kumštį kirčio metu. Po kirčio atitraukite ranką į pradinę poziciją.

 

 

 

 

 

Uraken Sayu Ganmen Uči

 

Rankų smūgiai
Uraken Sayu Ganmen Uči tai smūgis į šoną, akių lygyje. Kumščiai laikomi prieš krutine pečių aukštyje, alkūnės pakeltas. Smūgiuojant Uraken alkūnė nejuda. Po kirčio grąžinkitę kumštį į pradinę poziciją.

 

 

 

 

Uraken Hizo Uči

 

Rankų smūgiai
Sudėkite kumščius vieną ant kito diržo lygyje. Smūgiuojanti Kumštis turi būt viršuje. Smūgiuokite puslankio judesiu į šoną, truputį už savęs. Po smūgio kumštį grąžinkite po kitu kumščiu.

 

 

 

Uraken Mavaši Uči

 

Rankų smūgiai
Dešinę ranką laikykite prieš save kumštį įrėmę į kairį petį. Kairiu kumščiu užsimokite už nugaros tuo pat metu pasisukdami korpus 45° kampu. Smūgiuokite kaire ranka apskritu judesiu, tuo pat metu gražindami dešinę į Hikete poziciją. Kumštis, atkreiptais į save krumpliais, turi sustoti per kumštį nuo veido.

 

Nihon Nukite (Me Tsuki)

 

Rankų smūgiai
Nihon Nukite (Me Tsuki) tai smūgis į akis bet pas mus į kaklą.

 

 

 

 

 

 

Yohon Nukite Džodan

 

Rankų smūgiai
Yohon Nukite Džodan tai smūgis įgerklas naudojant pirštų galus. Smūgio metu laikykite juos tvirtai suspaustus.

 

 

 

 

 

Yohon Nukite Čudan

 

Rankų smūgiai
Yohon Nukite Čudan smūgis įsaulės rezginį naudojant pirštų galus. Smūgio metu laikykite juos tvirtai suspaustus.

 

 

 

Seken Juji (džudži) Uke Džodan

 

Blokai
Pradėkite iš Zenkutsu Dači abiem kumščiais iš hikete pozicijos. Blokuokite įviršų sukryžiuodami rankas virš galvos. Jei kairė koja priekyje, tai kairė ranka turi būti įšorėje.

 

 

Seken Juji (džudži) Uke Gedan

 

Blokai
Pradėkite iš Zenkutsu Dači abiem kumščiais iš hikete pozicijos. Blokuokite žemyn kryžiuodami rankas lengvai paliknkdami įpriekį. Jei kairė koja priekyje, tai kairė ranka turi būti po dešine.

 

 

 

 

Kansetsu Geri

 

Kojų smūgiai (spyriai)
Pakelkite dešinę koją į Tsuru Aši Dači. Smūgiuokite įdešinę pusę naudodami Sokuto (įšorinė pėdos briauna). Smūgiuokite atraminės kojos kelio aukštyje. Smūgio metu pasukite pėdas ir klubus į smūgio pusę.

 

 

 

 

 

 

 

Čudan Yoko Geri

 

Kojų smūgiai (spyriai)
Smūgiuokite panašiai kaip Kansetsu geri tik smūgis atliekamas Čudan lygyje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gedan Mavaši Geri

 

Kojų smūgiai (spyriai)
Gedan Mavaši Geri Haisoku (keltis) dažnai vadinamas žemu smūgiu (low kick). Iš Yoi Dači pakelkite dešinę koją taip, kad kelias būtų diržo aukštyje. Smūgiuokite žemyn tuo pat metu pasukdami atraminę koją bei klubus smūgio kryptimi. Po smūgio atitraukite koją atgal ir tik tada pastatykite.

Gedan Mavaši Geri Čusoku (pėdų pagalvėlė) atieikama taip pat kaip haisoku, tik skiriasi smūgio paviršius.

 

 

Kata:

Pinan Sono Ni.

 

Kumite (kovos):

Kovos su 10 priešininkų